уторак, 14. јул 2009.

Jedno iskustvo sa PC Practic-om


Update: Iako ovaj post govori o mom negativnom iskustvu sa firmom PC Practic, na kraju je sve ispalo odlično i PC Practic je pokazao da je ozbiljna firma koja vodi računa o svojim kupcima. O pozitivnom epilogu priče iz obog posta možete pročitati ovde, a u nastavku ovog posta ide prvobitno negativno iskustvo.

Moraću da napišem ovaj post kritike, jer je dotična firma iz Beograda to apsolutno zaslužila!
Naime, hteo sam da kupim laptop u tom PC Practic-u. Našao sam jedan dobar Asus, dopao mi se, a ono što mi je dodatno privuklo pažnju je bio popust od 5% za studente koji je PC Practic nudio tokom trajanja Univerzijade, znači do dvanaestog jula.

Pozvao sam telefonom da se raspitam oko detalja konfiguracije, kao i kako da naručim proizvod i ostvarim popust. Lik na telefonu mi je lepo objasnio da je dovoljno da skeniram indeks (u mom slučaju studentsku karticu sa nekog od univerziteta), i da pošaljem mejl sa svojim podacima.

I pošaljem ja lepo PC Practic-u mejl kao što su mi i rekli... i dobijem odgovor od njihovog "Sales professional"-a, Andrijane Kuveljić (evo ga mejl andrijana@practic.co.yu pa neka je spamuju), koja mi lepo reče da u PC Practic mora da dođem lično da bih ostvario popust! Tu sam se malo iznervirao, ali ok, pošaljem ja njima još jedan mejl i pitam ih zašto moram da dođem lično.

Javi se meni opet "Sales professional", Andrijana, i kaže:

"Morate licno doci I poneti indeks jel jedino tako znamo da niko ne kupuje umesto Vas,posto je popust iskljucivo za studente"

Tek sada vidim ovo veliko I... jel ona kucala odgovor u Word-u!?! A za jel da ne pričam... "Sales professional", a ne zna razliku između jel i jer... toliko o ozbiljnosti ove firme... nepostojeći razmak posle tačke da i ne spominjem...

E, kada mi je ovo napisala, tada sam već počeo ozbiljno da se nerviram. Napišem ja njoj sledeće:

"Koliko ja znam, kada mi kurirska služba donese proizvod na kućnu adresu, ja moram da pokažem svoju ličnu kartu, i tako dokažem svoj identitet. Naravno da sam to planirao da i sada uradim.

Nije mi jasno čemu toliko insistiranje na ličnom pojavljivanju da biste videli da sam student - pa ja bih recimo, mogao da se lično pojavim i opet da kupim računar za drugog, i vi opet ne biste znali. Zaista nema razlike - da li dolazim lično ili naručujem. "

Boldirani deo rečenice je bio ključan - stvarno nije bitno da li dolazim lično ili ne, jer u oba slučaja mogu da ih pređem ako to stvarno želim - mogu da se pojavim lično i da kupim računar za nekog drugog, a to mogu da uradim i preko mejla. Ali ja to nisam želeo da uradim. Hteo sam računar za sebe.

Moj argument je definitivno bio ubedljiv, tako da dotični PC Practic nije imao izbora nego da mi pošalju računar na osnovu mog mejla. Ali oni to nisu uradili, nego mi Andrijana jednostavno nije više odgovarala na mejl. Videla da nije u pravu, kao i da nema šta da više kaže. Eto, to vam je PC Practic - totalna neozbiljnost, neodgovornost i neprofesionalnost.

Da zaključim - NE KUPUJTE U PC PRACTIC!

10 коментара:

alektrich је рекао...

Jer da počnemo da je spamujemo odma' il' sad?! :D

Slavko Ilić је рекао...

OMG!
Uvek me šokira neprofesionalnost ovakvih "profesionalaca".
mada, još uvek stoji mogućnost da možda samo smišlja sledeći odgovor :)

Miloš Bošković је рекао...

Došlo je do "novih momenata". Naime, nakon što sam poslao Andrijani link na ovaj post, ona je kooonačno odgovorila ovim mejlom:

"Postovani,

Izvinjavam se zbog zakasnelog odgovora I zbog nesporazuma koji je nastao. Nadam se da postoji nacin da ispravimo napravljenu gresku."

Napisao sam da i dalje tražim svojih 5% popusta, pa ćemo videti šta će biti. Čim saznam nešto novo, pišem na blogu :)

Dr Gonzo је рекао...

"Jer da počnemo da je spamujemo odma' il' sad?! :D"

anyway, autocorrect funkcija nije odlika samo Worda, već po defaultu radi i u Outlooku :)

.ivan је рекао...

Da li se nešto desilo na kraju? ;-) držiš nas u neizvesnosti! Počinje da izgleda kao triler

Miloš Bošković је рекао...

Stiže uskoro epilog! I to pozitivan :)

Miloš Bošković је рекао...

@Gonzo:

Da, i meni je palo na pamet da se verovatno radi o Outlook-u, ali tek kada sam otkucao post...

Unknown је рекао...

Sve sve ali sajt im je ubistveno bolji od konkurencije :)

Miloš Bošković је рекао...

Nema sumnje da su u suštini profesionalni dosta. Ali eto, napraviše gaf, koji su na kraju ipak ispravili. Evo, samo da instaliram Windows 7 na svoj novi laptop, i kucam epilog! :)

Ivan је рекао...

Slican post o neprofesionalnom odnosu napisacu i za ove majmune sa rumunskog sajta neogen.rs