среда, 3. јун 2009.

Ipak Engleska

Prošle srede sam, ako se ne varam, postavio post u kome sam spomenuo kako su me "prevarili dušmani" i ubacili da budem u Španiji za završni semestar umesto u Engleskoj... istog dana, samo poslepodne, stiže mi mejl u kome mi kažu tipa: "Ej, razmislili smo još jednom, možeš da budeš u Engleskoj". Jeeeeeeeej!!! :)

I tako, na kraju ipak neću biti jedini kome želja nije uslišena, tako da ću biti u prelepom mi Redingu... baš mi je drago i jako se radujem! :) Taman će tada da pristigne i nova generacija "školaraca" sa kojima ću moći da se družim! Biće super!

A prošlog četvrtka sam išao do Barselone. Tačnije moja misija je bila da se nađem sa kolegama sa Elfaka, koji su bili smešteni u letovalištu nadomak Barselone, Ljoret de Mar. Beše ovo malo avantura za mene, s obzirom da sam išao sam, i da sam morao malo da se snađem da od aerodroma stignem do železničke, pa odatle da uhvatim voz za Ljoret. I snađoh se! Moram da naglasim da je put vozom od Barselone do Ljoreta bio fantastično iskustvo, imajući u vidu da pruga sve vreme ide pored mora! 50 kilometara plaža! Neverovatno!

3 dana sam bio sa srpskom ekskurzijom, i prilično se fino proveo! Doduše, od ta tri dana, samo sam jedan (poslednji) dan proveo u Barseloni, ali nije strašno, biće još prilika!

Išli smo do gradića blizu francuske granice, Figuerasa, mesta u kome se nalazi muzej slavnog nadrealiste, Salvadora Dalija. Odlično je bilo! Jako interesantan postavka, posebno imajući u vidu da je muzej osmislio sam Dali.

Центрирај
U Dalijevom Muzeju

Kažem je, lud ovaj Dali...

A imali smo i vodiče, koje mora da pohvalim. Jako fino su nam pripovedali o svim mestima koje smo posetili, sa dosta interesantnih priča i angdota vezanih za sama mesta. Ja sam posebno bio prijatno iznenađen vodičem koji se zove Nemanja, i koji nam je odlično predstavio ceo muzej Dalija. Videlo se da jako puno zna.

A bilo je i interesantno-zabavnih momenata sa vodičima. U narednom klipu koji sam snimio (izvinjavam se zbog lošeg snimka), vodič nas je ubedila da ako zamislimo želju, i svi hodamo unazad ispod mosta, da će nam se želja ispuniti! Naravno, sve je bila čista "navlakuša" :)

A u ovom klipu smo rešili da igramo kolo usred Barselone :)

Išli smo i na neku degustaciju vina. Ono što mi je tu malo zasmetalo je što smo morali da slušamo srpsku muziku! Pa jel se u inostranstvo ide tuđu kulturu da spoznamo, ili da slušamo isto što i u Srbiji?!?

Ista priča beše i sa žurkom, koja je bila odlična, ali naravno sa sve Zdravkom Čolićem i Sekom Vinskom-Glavoboljom Aleksić.... :S

Što se tiče Barselone, iznenađujuće, ali nije me oduševila. Možda zato što nisam video plaže, i probao more (nisam imao vremena). Moje kolege sa ekskurzije, nakon što su videli rimski metro, kažu mi da je metro u Barseloni odličan, recimo... a meni je u poređenju sa madridskim metroom nikakav... nekako klaustrofobičan, nedovoljno osvetljen... ovaj kod nas u Madridu se cakli :) Možda je nebitno, ali eto, meni to nekako upalo u oči...

Elfakovci bivši, Elfakovci sadašnji...

Uspeo sam da vidim čuvenu Sagrada Familiu, i umesto da se divim arhitekturi, čudio sam se kako su tako glupo odredili mesto za takvu crkvu: umesto da za nju naprave jedan veeeeliki trg kakav zaslužuje, oni je gurnuli u minijaturni blok oivičen četirima (jel sam lepo ovo rekao?) uskim ulicama... totalno nedostojno jedne tako kolosalne građevine...

Gaudijeva kuća Batljo je bila super, jako interesantna, puno zaobljenih površina, linija...

Magične fontane sam video, ali nisu radile... valjda rade samo uveče...

Akvarijumi nisu bili loši... puno čudnih riba, ajkula... sve slike se mogu videti ovde.

Akvarijumi Barselone

U svakom slučaju, moraću još neki put da dođem, i malo više pažnje posvetim samoj Barseloni...

Za kraj, jedan zadatak koji mi je zadao Indijac Naneš, a koji ja nisam uspeo da rešim: sastavi rečenicu na engleskom u kojoj imaš reč "because" tri puta uzastopno! Znači, nije dozvoljena reč između! Rečenica mora da ima smisao, zarezi dozvoljeni!

Doviđenja!

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Lilith је рекао...

I can't do anything with "because", because "because" just don't make sense in any sentence I can think of... ;))))

Miloš Bošković је рекао...

Tako je... :D

Evo još nekih primera koje sam dobio:

"In the dictionary apple comes before because, because, because begins with a B."
"The sentence cannot end with because, because, because is the conjunction"
"winner do not think about 'because' because 'because' is common excuse of losers"