среда, 20. август 2008.

(Još) Malo o Alpbahu


Ok, odbrali ste Alpbah... odnosno, 3čko i Sanja su rekli Alpbah... :D

Već sam stavljao link na Vikipedija stranicu Alpbaha, ali evo još jednom! Znači, to vam je jedno jaaako lepo selo u zapadnom delu Austrije, prepuno kuća od drvene građe, cveća, asfaltiranih puteva, zelenila, pašnjaka... znači, jeste selo, ali u totalno drugačijem smislu reči od onog koji većina nas koristi. Koliko sam shvatio, ovo je prilično popularno mesto tokom zime, jer je Insbruk blizu, ima puno ski staza, itd. E sad, popularno je i leti, jer ima super kongresni centar, u kome mi imamo neka predavanja, pa je samim tim Alpbah jako dobar za seminare različitih vrsta. Koliko sam video na sajtu Forum Alpbah, posle ovog našeg dešavanja već ide nešto drugo...

još malo planina...

Znači, Forum Alpbah je neka vrsta okupljanja studenata gde se slušaju brojni seminari, simpozijumi i predavanja. U sušttini, dok nisam došao ovde, ništa mi skoro nije bilo jasno. Jedino što sam do tada bio čuo je da je forum prilično poznat i da je to prilika koja se ne sme propustiti...

Iznad kongresnog centra

Inače, forum se organizuje po 64. put, što znači da je startovao odmah posle Drugog svetskog rata, kada su okupili studenti iz Evrope i pokrenuli inicijativu da se organizuju razgovori o budućnosti Evrope.

Svake godine tema seminara je drugačija. Ove godine je "Perception and Decision" - prilično opšte i neodređeno. Izgleda da to i jeste bila poenta - da bude toliko široko, da ima za svakog po nešto.

Ukupno ima 14 seminara, od kojih je moguće slušati dva dnevno, jer prvih sedam ide istovremeno prepodne, a drugih 7 poslepodne. Spisak tema (koje se najviše tiču politike, Evrope i SAD) možete videti na sajtu foruma. Ja sam inače slušao „Security policy becoming a European issue“ i „Transatlantic relations“. I fino je bilo, mada mora da priznam da mi nije previše držalo pažnju... ipak sam ja elektronac :D

Cimer Andrej (iz NS-a) i ja...
kontempliramo gledajući u daljinu... :)

I pošto nikako da završim ovaj post, pišem ga već 6-7 dana, šaljem ovo što sam do sada napisao, a nastavak će slediti kada se vratim u majku Srbiju... ;)

Нема коментара: