петак, 26. март 2010.

Dva cara, dva drugara!


Ostao sam bestekstan! :D :D :D




MaCaLoo - MILOŠE

Morat ću da spremim taj ispit za sutra
spava mi se treba učiti do jutra...
najbolje bi bilo da se negde dobro napijem...

ja sam SuperHeroj nisam neki krele
ne volim mršave već samo debele...
je*'o 300 eura odo' negde da se napijem...

ispit sutra imam, a ja nemam pojma...
daju l' ocjene iz umjetničkog dojma?
pišem ovu pesmu, dok Indijci ispit spremaju

sve najgore sam o Grčkoj čuo ja
od svog druga, druga Miloša
da je Grčka zemlja sje*ana
...plin 300 evra?!?!?

Oprosti druže, u pravu bio si...
i sada znamo pomoći htio si,
al' ti i sam znaš da ovoj dvojici
nema pomoći!

Šta reći, sem CAREVI!!!!! Galijina pesma - VRH! Lukin komentar na kraju: "Jaaao, budaaale" - ludilo! :D :D :D

1 коментар:

Dejan Pejčić је рекао...

HAHAHA! Kakve nindže! :D :D