петак, 17. јул 2009.

Ipak kupujte u PC Practic


Stvarno nisam očekivao da će moj post o negativnom iskustvu sa firmom PC Practic privući toliko pažnje :) Samo tog dana kada sam napisao post, imao sam tri puta više poseta nego obično, što je ujedno i najveći broj jedinstvenih poseta od kada pišem blog!

Nego, da konačno ispričam toliko dugo čekani rasplet događaja... tog dana kada sam napisao post, kasnije u toku dana, ponovo se javila Andrijana sledećim mejlom:

Postovani,

Izvinjavam se zbog zakasnelog odgovora I zbog nesporazuma koji je nastao. Nadam se da postoji nacin da ispravimo napravljenu gresku.

I je opet bilo veliko, ali nema veze, mnogo bitnija činjenica za mene je što su oni uvideli svoju grešku, i pokazali dobru volju da je isprave. Ono što sam očekivao je da im sujeta zamuti razum, i da stvari ostanu kakve jesu. Ipak, ovaj potez definitivno pokazuje da svoj posao rade profesionalno.

Moj odgovor te večeri je bio da mislim da bi trebalo da mi odobre tih 5% popusta, iako je akcija prošla (12. jula), a takođe sam se predomislio oko laptopa, pa sam se umesto za Asus, odlučio na MSI.

Andrijana mi se narednog dana javila i potvrdila da će mi poslati traženi laptop, sa sve traženim popustom! Jeeeeeej!!! :)

Ipak, možda najbitnija stvar, i razlog zašto ću PC Practic na kraju i da pohvalim, je što mi se posebnim mejlom javio i gospodin Dejan Baralić, generalni menadžer firme:

Postovani Milose,

Nije nikakav problem da dobijete popust od 5% na MSI GX620X-060EU. Cena za taj laptop ka vama ce biti 60.500 dinara.

Jako mi je zao sto ste imali neprijatnost sa nasom koleginicom Andijanom. Posaljite mi molim vas sto pre vasu kontakt adresu I telefon kako bih vam se posiljka poslala odmah. Nadam se da cete biti zadovoljni laptopom.

Jos jedna novost, od sledeceg meseca ce PC Practic pokrenuti Club Program za sve nase kupce koji su potrosili vise od 50.000 dinara I svi clanovi ce imati odobrene rabate na naredne kupovine. Vi kupovinom ovog laptopa automatski dobijate status clana kluba i automatski dobijate 5% popusta na sve proizvode iz nase ponude. Te popuste mozete koristiti ili prebaciti na vase prijatelje, a ukoliko zelite mozete I da generisete zaradu od 5% ukoliko preporucite kupovinu u PC Practic-u preko vas. Taj novac posle mozete da iskoristite za kupovinu svih proizvoda iz nase ponude.

Nadam se da vam se dopada nas novi projekat I da cete koristiti njegove beneficije u buducnosti.

Ali opet to veliko I... :) nezgodan bre, taj Outlook do zla boga, a ko će još da se maje tamo po podešavanjima, i da gasi taj glupi AutoCorrect? :D

Dejanovo javljanje cenim jer, koliko ja znam, upravo se ovako postupa u ozbiljnim kompanijama u ovakvim situacijiama: znači, kada se dogodi neki propust, kupac nije zadovoljan, lepo mu se javi neko sa viših instanci, posveti mu malo pažnje, izvini se i ispegla stvari... PC Practic je to ovom prilikom uradio, i svaka im čast na tome!

Na kraju, mogu da zaključim da je sveukupan utisak o PC Practicu POZITIVAN, i da nameravam da i dalje kupujem kod njih! :) Bravo za PC Practic!

Još jednom da se vratim na stvari spomenute s početka ovog posta. Stvarno me je iznenadila buka (iliti buzz, po novosrpskom) koja se digla oko ove moje kupovine... pokušao sam da vidim odakle te silne posete, i provalio da je čak troje ljudi ulinkovalo moj post na svom statusu na Tviteru, a koliko sam uspeo da provalim, sve je poteklo od Flylorda, koji je prvi (ja mislim) postavio tvit, kao i status na Fejsbuku.

Drago mi je što su ljudi iz PC Practic-a videli da se sa ovakvom vrstom anti-reklame ne treba zezati, i da stvar treba ispraviti po hitnom postupku...

Za kraj, da napomenem da ovo nije moje jedino loše iksutvo sa računarskim firmama. Pre dve godine sam se opekao sa Millhouse-om (niška firma), i obećao sebi da više nikad neću kod njih ništa da kupim. O tom mom iskustvu možete pročitati ovde.

Toliko od mene za sada, od sledećeg posta se vraćam redovnim erazmusmundusovskim pričicama!

6 коментара:

Sveti velikomučenik mrtvo-blogac је рекао...

lepo je biti od koristi :)

Miloš Bošković је рекао...

HVALA puno! :)

Marko је рекао...

"HVALA puno! :)"

Aj kaži ovo pred Milkom Canić ako smeš. :))))))

Miloš Bošković је рекао...

Ma dobro veČe :)

Menage је рекао...

Realno, da su se samo uprpili od loseg word of moutha ne bi ispali mnogo bolji kao ekipa. Ali ovo sto ti je napisao GM je i za svaki rispekt i vidi se da su vrednosti firme sasvim na mestu.
PS - nek je sa srecom :)

Miloš Bošković је рекао...

Pa da, to mi se i dopalo...

Hvala lepo, nadam se da će obaj moj MSI pobiti predrasude da su to loši laptopovi... nadam se...