понедељак, 14. септембар 2009.

Neki Erasmus Mundus klipovi II


Dva nova snimka kaming ap! :)
Oba sam snimio u Edinburgu kada sam onomad bio... beše to, ja mislim, novembra prošle godine... Milena i ja smo u sopstvenoj režiji bili tamo. Grad je prelep, a koliko je lep, toliko je i hladan. Smrrrrrzli smo se... ali baaaš... brrrr, sad mi hladno, samo kad se setim... :)
Ovo je bila neka parada vojnih veterana za koju mi nismo ni znali, ali eto, našli smo se na pravom mestu u pravo vreme...
Prijatno gledanje!

Prvi deo


Logično, drugi deo :)

2 коментара:

Unknown је рекао...

Mišo zar je tako hladno a tako blizu vode :))) jbg tebra "odseverio" si previše ;)

P.S. Ona bakica u prvom delu je najjači lik...

Miloš Bošković је рекао...

Mnogo ladno, ledeeeno...
Da, bakica... ratna veteranka... :)