уторак, 2. март 2010.

Palačinka strip


Izašao sam u strip! Da be! :)

Uvod: bio sam i u Njukaslu pre dve nedelje, eto, priznajem, ali me mrzelo da o tome pišem na blogu, pa ne spomenuh... ipak, mora sada da spomenem jer me je moja najbolja drugarica, Milena, prosto oduševila slikama koje je napravila! :)

Ok, nije poenta u slikama, niti u tome šta sam ja na njima, već u komentarima koji prate fotografije! Naime, spremao sam u Njukaslu palačinke. U jednom trenutku sam pomislio da sam zaboravio recept, pa sam se odlučio da odolim Guglu, i zvrcnem ćaleta da mi proveri recept iz knjige koje koristim. Foto-strip sledi (obratiti pažnju na genijalne komentare koje je napisala Milena):
Meni je ovo bilo urnebesno smešno, posebno imajući u vidu kako mi je izraze lica uhvatila! Nadam se da čitaocima nije urnebesno narcisoidno... :S

Sledi zadovoljna Milena kako jede palačinke:

Njam, njam, njam - nema greške!
Nije Eurokrem, ali će pomine! :)

Eto... to ti je najbolja drugarica... ali i ovo:

Milenin diplomski, napomene
na početku rada

1 коментар:

alektrich је рекао...

"Šta bre da stavim?"

:D