недеља, 20. јул 2008.

Čemu ovo služi (a uz to i...)


OK, da objasnim zašto uopšte želim da pišem ovaj blog. Pa, imam dva glavna razloga: prvi je da, s obzirom na to da idem u inostranstvo na studiranje (o čemu će biti reči kasnije), na ovaj način budem u kontaktu sa svojim prijateljima i porodicom, odnosno da oni znaju šta se to sve meni (lepo) dešava u belome svetu.

Drugi razlog je što verujem da ima ljudi kojima bi ovakve priče bile interesantne. To znam po sebi - čitao sam blog Milene Nikolić o praksi u Guglu u Londonu, Nikole Todorovića o praksi u istoj firmi, ali u Njujorku, kao i njegov blog sa studija u Notingemu. Takođe, redovno sam pratio i svog dobrog druga iz srednje koji je bio na jednogodišnjem studiranju u Americi, Nikole Prodanovića. I verujte me, puno toga interesantnog sam imao da pročitam i saznam od njih troje.

Pokušaću ovaj blog da tematski pre svega držim u domenu Erazmus Mundus studija na koje idem, ali već sada mogu da obećam da ću se baviti i mnogim drugim pitanjima kao što su način života i ekonomskoj situaciji u inostranstvu i ovde, pričama sa Elfaka (ko ne zna, skraćenica za Elektronski fakultet u Nišu), itd. Sve u svemu, blog će biti raznobojan...

Razmišljao sam o imenu bloga. Iz jednog priručnika za pisanje bloga sam saznao da je najbolje da naziv bloga definiše temu koja će biti u njemu obrađivana. Pošto sam već naglasio da će moj blog biti kombinacija mnogih tema, odlučio sam se za jednostavan naziv "Miša iz Daleka", što je istovremeno moj nadimak na nekim forumima, ali i suština ovog bloga; znači, verovatno ga i ne bih pisao da sam ostao ovde...

Toliko za sada!

2 коментара:

Nikola Todorovic је рекао...

E, raste mi pagerank kako me ljudi linkuju haha :) Inace, vidim bas si krenuo da se raspisujes, za par sati vec 3 posta. alal vera alal vera

Miloš Bošković је рекао...

Hvala lepo... :)