понедељак, 21. јул 2008.

Malo o BCC-u, II deo...


Inače, na polufinalu u Beogradu je bilo, ja mislim, nas devetoro u kategoriji ICT-a, a trebalo je da nas bude dvanaestoro, ali nije bilo dovoljno ljudi. Da vas podsetim, prva dva mesta je trebalo da idu dalje.

Znači, osvojio sam treće mesto, koje je zajedno sa prva dva vuklo i praksu u Comtrade-u. Kasnije sam saznao da smo sva trojica (prvo, drugo i treće mesto) odbili prakse, pri čemu sam ja prošao najbolje, jer sam umesto toga dobio eksterni hard disk od 500 gb - tačno ono što mi je trebalo! :D

Elem, prošlo je možda mesec i nešto dana od takmičenja, kada mi je stigao mejl da idem na finale u Beč. Isprva sam bio zbunjen - mislio sam da je neka greška, posebno kada mi je Đorđe Ranković, koji je valjda osvojio 4. mesto, javio da je i njemu stiglo. Na kraju se ispostavilo da za finale nije bilo dovoljno učesnika, pa su morali da pozovu više ljudi sa lokalnih takmičenja. Ispalo je da od devetoro, koliko je učestvovalo na polufinalnom takmičenju, u Beč ide čak šestoro!

I ništa, išli smo svi zajedno - sve četiri kategorije takmičenja iz Srbije, petnaestak nas, sa našim lokalnim koordinatorom, Milicom Čičovački, koju smo od mila zvali Učiteljica :) , i koja je svoj posao odradila za čistu desetku. Put do Beča je bio vozom, u spavaćim kolima, plaćen naravno, kao i smeštaj tamo sa dnevnim džeparcem za hranu (11 evra dnevno, što je i više nego dovoljno).

Ekipa iz Srbije, zajedno sa "Učiteljicom"
(i dva Bosanćerosa viška ;) )

U Beču je takmičenje malo drugačije bilo organizovano. Za razliku od beogradskog, ovde je pre finala postojalo i polufinale, i takmičili su se timovi, a ne studenti individualno. Timovi su bili internacionalni i bilo ih je dvanaest. Ja sa bio u timu sa Rumunkom Luminicom Ćukom i Moldavcem Maksimom Kalančom.


Tim C - Maksim Kalanča, Luminica Ćuka i ja

Ovaj put, zadatak je postavila Erste banka. Trebalo je osmisliti portal za ovu banku, koji bi se bazirao na Web 2.0 tehnologiji, a koji bi bio namenjen postojećim korisnicima, ali i potencijalno novim korisnicima. Detalje ovog case-a možete videti ovde.

Pravi posao oko zadatka nas je sačekao u Beču. Zbog toga sam se plašio da od Beča neću videti ni B, ali sam, kada sada pogledam, totalno zadovoljan - uspeo sam iskombinujem rad sa majanjem. Ipak, nešto je moralo da se žrtvuje, a to su bili večernji izlasci - izašao sam samo jednom, i to poslednje večeri... :(

Prvo veče, Max, Lumi i ja smo se sastali, i sve vreme samo razgovarali, prvo o svemu, neobavezno, a onda se fokusirali na case, pišući samo kratke beleške. Sledećeg dana smo to isto uradili ujutru, i dogovorili se da predveče počnemo da pravimo prezentaciju (ono što nisam spomenuo je da smo rešenje predstavljali u obliku Power Point prezentacije, koja nije smela biti duža od 20 minuta).

Šta se kasnije događalo, u narednom postu... ;)

Нема коментара: